Her başarılı dijital pazarlamacının pazarlama bütçesinden en yüksek getiriyi elde etmelerini sağlamak için önce yaptığı tek şeyi bilmek ister misiniz? Çok basit: hedef belirleme. Bu, kampanyalarını verimli ve uygun maliyetli bir şekilde nasıl yürüteceğini bilen herhangi bir dijital pazarlamacı için kesinlikle önemli bir uygulamadır. Birkaç tane ile. Birkaç basit ipucu ile, hiçbir zaman aynı şeyi yapıyor olabilirsiniz! Bu blogda, her anlayışlı dijital pazarlamacının tüm pazarlama hedeflerine ulaşma hedefinde olduklarından emin olmak için attığı ilk adımlarda size yol göstereceğiz. Gelir için hazır olun!
Unutmayın: düşündüğünüz kanal şu anda tüm öfke olsa bile, markanıza uymayabilir. Her zaman doğrudan şirketinizle ilgili bilinçli kararlar verin. Aksi takdirde, mesajınız hedef kitleye iletilmez ve zaman, çaba ve para harcamış olursunuz.
Dijital Hedeflerinizi Bilin
İlk adım, hangi hedeflere ulaşmak istediğinizi açıkça belirlemektir. Kesin konuş. Marka bilinirliğini artırmak ister misiniz? İp uçlarını kilitlemekle mi ilgilisin? Keşfedilmenize yardımcı olabilecek güçlü bir etkileyiciler ağı kurmak ister misiniz? Sosyal medyaya katılımı zorlamaya ne dersiniz?


Spesifik Olun
Uygulanabilir olduklarından emin olmak için hedeflerinizi daraltmak için kullanışlı bir araç AKILLI anımsatıcıdır. Tam olarak neye doğru çalıştığınızı anlamak ve hedeflerinize ulaşma sürecini yıkmanıza yardımcı olmak için spesifik olmanız önemlidir. Bu tam olarak bu anımsatıcının başarmanıza yardımcı olduğu şeydir.
- Kanal hedef kitleme ulaşıyor mu?
- Kanal, şirketimin pazarlama bütçesi dahilinde sürdürülebilir ve uygun fiyatlı mı?
- Kanalın başarısını ölçebilecek miyim?
- Kanal, markamın amaçlanan mesajını ifade etmeme izin veriyor mu?
- Düşündüğüm kanallar mesajımı iletmek için birlikte mi çalışıyor?

Hedeflerinizi Daima Hatırlayın!
İşletmeniz için sağlam bir vizyon oluşturmak, dijital pazarlama bütçenizi planlamanın ilk adımıdır. Şirketiniz için herhangi bir şey organize ederken nihai hedeflerinizi daima görünürde tutun. İşletmenizde hangi adımların atılacağına karar verirken, Adım # 1’de belirlediğiniz hedeflere ulaşmanıza nasıl yardımcı olacaklarını kendinize sorun. Bu, yolda kalmanızı sağlayacak ve bütçenizi başarmanıza yardımcı olmayacak herhangi bir şeye harcamanızı önleyecektir.
Most of the themes required tons of plugins to make the site looking like the demos. But not and this theme. The developer makes this theme working only with 4-5 necessary plugins. The other big advantage is that regular updates keep compatibility with all plugins.