Dijital Pazarlama’nın Amacı

Bilgi Edin


Her başarılı dijital pazarlamacının pazarlama bütçesinden en yüksek getiriyi elde etmelerini sağlamak için önce yaptığı tek şeyi bilmek ister misiniz? Çok basit: hedef belirleme. Bu, kampanyalarını verimli ve uygun maliyetli bir şekilde nasıl yürüteceğini bilen herhangi bir dijital pazarlamacı için kesinlikle önemli bir uygulamadır. Birkaç tane ile. Birkaç basit ipucu ile, hiçbir zaman aynı şeyi yapıyor olamazsınız! Bu blogda, her anlayışlı dijital pazarlamacının tüm pazarlama hedeflerine ulaşma amacında olduklarından emin olmak için attığı ilk adımlarda size yol göstereceğiz. Gelir için hazır olun!
Unutmayın düşündüğünüz tanıtım yolu markanıza uymayabilir. Her zaman doğrudan şirketinizle ilgili bilinçli kararlar verin. Aksi takdirde, mesajınız hedef kitleye iletilmez ve zaman, çaba ve para harcamış olursunuz.
Hedeflerinizi Bilin
İlk adım, hangi hedeflere ulaşmak istediğinizi açıkça belirlemektir. Kesin konuş. 

Hedeflerinizi Bilin

İlk adım, hangi hedeflere ulaşmak istediğinizi açıkça belirlemektir. Kesin konuş. Marka bilinirliğini artırmak ister misiniz?  Keşfedilmenize yardımcı olabilecek güçlü bir etkileyiciler ağı kurmak ister misiniz? Sosyal medyaya katılımı zorlamaya ne dersiniz.

Spesifik Olun

Uygulanabilir olduklarından emin olmak için hedeflerinizi daraltmak için kullanışlı bir araç AKILLI anımsatıcıdır. Tam olarak neye doğru çalıştığınızı anlamak ve hedeflerinize ulaşma sürecini yıkmanıza yardımcı olmak için spesifik olmanız önemlidir. Bu tam olarak bu anımsatıcının başarmanıza yardımcı olduğu şeydir.

  • Kanal hedef kitleme ulaşıyor mu?
  • Kanal, şirketimin pazarlama bütçesi dahilinde sürdürülebilir ve uygun fiyatlı mı?
  • Kanalın başarısını ölçebilecek miyim?
  • Kanal, markamın amaçlanan mesajını ifade etmeme izin veriyor mu?
  • Düşündüğüm kanallar mesajımı iletmek için birlikte mi çalışıyor?
    Hedeflerinizi Daima Hatırlayın!

İşletmeniz için sağlam bir vizyon oluşturmak, dijital pazarlama bütçenizi planlamanın ilk adımıdır. Şirketiniz için herhangi bir şey organize ederken nihai hedeflerinizi daima görünürde tutun. İşletmenizde hangi adımların atılacağına karar verirken, Adım # 1’de belirlediğiniz hedeflere ulaşmanıza nasıl yardımcı olacaklarını kendinize sorun. Bu, yolda kalmanızı sağlayacak ve bütçenizi başarmanıza yardımcı olmayacak herhangi bir şeye harcamanızı önleyecektir.

Mert Can Özcan